Wednesday, March 4, 2009

KAMAL...

Salam semua...

Hari ni tetiba aku teringatkan Kamal yang dengaq habaqnya selalu mengikuti perkembangan blog tetapi dia dok asyik test mengetest je..tak mau nak bersuara lebih2..

Kata pi lah apa pun Kamal..Lama tak dengaq habaq. Tengok gambaq disebelah..Jejaka Perasan..Mat handsome..

Hari tu bila Amin Bahari masuk komen..rasa cam tergantung komen dia tu atau dia sengaja buat camtu atau memang dia cakap camtu...tergantung gantung..Hahahaha..Sebab tu lah Koden kata something tentang Amin dalam komen susulan dia.

Anyway aku dengaq Amin melayan kawan ngan baik sekali disana..Nampak gaya kalau sesiapa yang nak ke Langkawi, boleh lah kontek2 Amin...Dia macam tourist guide utk 59ers lah kat sana.. Tapi jangan lah minta free service..Huloq2 lah sama..Sat gi semua dok pi sana cari Amin, mampuih aku kena hamput ngan dia..

Aku tengok dua tiga kali ada hit dari Taiping..Adakah gang kita yang dok sana? Tak teringin kah nak kenalkan diri supaya semua kenal mengenali..Baru syok sembang dak?

Jak Bangau aka Abdul Razak Abdul Hamid, sekali lagi aku nak ucap selamat datang. Maaf, mungkin kita tak pernah bersua atau mungkin kita tak pernah bertegor sapa masa kat sekolah dulu, tapi la nie kita dah boleh dok pakat berceloteh kan? Tak dak hal punya. Ini kampung siber kita..bertegor sapa lah..No problemo..

5:15 tadi aku online, tetiba nampak Koden shout, aku pung jawab, dia langsung menghilang diri..Apa jadi daa...

5 comments:

Anonymous said...

Terima kasih Koden masih ingat aku,betoi sangat aku diKg Tok Imam,pasai curi ayam tu sepatutnya aku pun ikut,tapi waktu tok aku suruh pi kedai,so 2 orang lagi adik beradik yg sebaya aku yg menjalankan tugas.Ini semua dari kepala otak yg sorang tu,dia agak lebih geliga sikit dari aku,aku ingat mesti hampa cukup kenai dgn dia.kira dia lah paling hero sekali dalam adik beradik kami.Tak pa depa pun belanja aku juga 1 botoi FN dan laksa dikantin Pak Mud...ha..ha.Tapi cuma aku yg selamat tak kena tibai,dapat makan free,Salam DZ

darah59 said...

Wow..Jak..Aku rasa hang kena cerita ngan lebih lanjut lagi pasai ni sebab interesting sungguh bila dapat F&N ngan laksa tu..hahahaha

Anonymous said...

Salam,

Dak sebut laksa kantin Pak Mud, mula la otak ni nak mengimbau nostalgia kantin SMJ.
Laksa Mud aku tak syok sangat sbb kuah dia cayaq sangat, serdak sikit2 saja. Aku ingat nasi lemak 4 kupang (ada teloq rebuih sebiji n kuah kacang panjang). Sedap ooii!!!
Ni cerita ada orang dok mengintai dari Taiping pula. Maybe Jasman. Kot2 dia promoted lagi n kena pindah ke Kamunting ka. Or Nazri Zakaria ka.
Anyway, kalau sapa sekali pun, bagi2 la salam. Dapat la juga pahala sunat. Apa2 pun welcome to our bro/sis yg di Taiping tu.
Aku harap sangat2 bro/sis ni start bagi salam n introduce diri. Sory la, aku malas nak perah otak nak pikiaq mencari sapa bro/sis tu.

Wassallam.

CIOW

KODEN

Anonymous said...

berulang kali ku nyatakan,, liric lagu sapa tah, kan berulangkali aku dok soh boh saja nama kat bawah tu, tak payah email, tak payah url yg tulih optional tu, tapi ada nama.

nak ulang skali lagi, klik kat bulatan Name/URL

Anonymous said...

teringat pasai kantin pak mud.. aku dulu dok d hostel..tau tau saja duit poket masa tu sangat susah..boleh d katakan setiap kali break kawan kita omar shaipudin selalu belanja aku makan.. dia ni dok d telok malek..tokwan dia tokay kilang beras..pernah aku p cari dia d jitra tak jumpa.. last masa kita buat perjumpaan d Q hotel,zainudin ahmad beritau aku yg dia dok d kuala nerang..aku p cari dia dan berjumpa..bila berjumpa..cerita kat wife dia kebaikan husband dia..wife dia nititik airmata..lagi satu omar ni kena serangan jantung selalu p balik hospital utk checkup..aaa sebelum terlupa omar menjemput semua kawan2 menghadiri majlis perkahwinan anaknya pada 22.3.09 d kg labi,mk tualak,jln puncak janing, kuala nerang, kedah da