Monday, February 23, 2009

DUDE..

Salam...

Untuk memba yang ada blog dan dok gah kata dia update ni, ramai jugak yang bertanya apa yg dia update? That shows ada interest dari kawan2 nak tengok your blog. So kalau setakat ciplak gambaq dari 59ers , tak jadilah. Tu pun aku tak marah sebab tak minta permisi untuk siarkan di blog muh...Sebijik2 pulak tu.. Ambik potong2 lah cikit. Jgn nampak sangat..hahaha..just joking. Jgn marah. Berkenaan video hang tu, hang park je lah kat tanah lapang mana2 supaya org boleh access senang dan pintu "gate" dia buka 24 jam. IMEEM pun boleh upload. Pas tu ambik code dan embed je lah..

Hang masih tak jawab kisah ekoq pari tu..Amacam? Nak ke tak nak? Dan untuk pengetahuan hang, mencuba untuk mencipta rekod dunia, Guinness Book Of World Records untuk duduk dalam cc dan chat selama sebulan bukan senang oi. Aku nampak potensi hang dalam bidang tu. So, aku ni macam promo lah hang. Bagi cadangan. Bukan kutuk. Bidang tu, aku rasa kawang lain dak leh buat, mu sorang je yang aku nampak ada harapan lah..

Non reporter kita nampak sibuk sekali. Lari sana terkejaq sana sini lah kut no, sibuk ngan sandiwara politik dengan para2 pelakon yang versatile sekali. Banyak scene sangat dah politik kita ni kan? Start dari kisah lompat katak sekoq, lompat lagi 3 ekoq, lompat balik pulak sekoq, Hang Jebat lawan, Hang Tuah di beri laksamana mai pulak Hang Li Po terlondeh kain..Mamak menteri pi bagi lembu kat jajahan lain, Sultan Murka...Alahai..macam2..Mesti best kan Non kan? Tu baru kisah di Perak dan Selangoq. Tempat lain tak tau pa lagi nak jadi..Non mesti tau punya..Tak nak share ngan kawang2 ka?

Sambung menyambung coli tu actually adalah breast cancer awareness programme. Walaupun dia berlangsung di Cyprus tetapi ia mendapat sokongan sedunia dan 114 ribu lebih baju kecik tu adalah hasil derma sedunia untuk menjayakan programme tu..Depa bukan buat saja2...

Sesiapa ladies atau pun men yg pi market ka weekend ni, klu nampak pari, tolong minta simpan ekoq dia.. Aku nak bagi kat Madud...

WASSALAM

3 comments:

Anonymous said...

Salam,

Ptg ni ujan so opis aku tirih, jadi aku tak p kerja. Buka blog tengok tajuk lanjutan Break Record lagi. Aku tak minat tajuk rekod gini tapi suka dengaq tujuan sambung colli tu utk Breast Cancer Awareness.

Aku minat tengok ikhtiar manusia ke arah kerja2 amal n aman.

Macam Dz yg tak tandus n lokek ikhtiar utk menjayakan blog ni, aku harap SEMUA yg dok jengok2 tu, jampok2 la. Tu lah apa yg kami 3-4 org(dari mula dulu) dok buat sampai today. Kalau ada tajuk bernas, anjurkan saja. Kalau dah tak dak, merapu-merapa pun takpa. Yg penting setiap jampokkan itu akn mendenyutkan nadi blog DARAH59.

S for me (about this blog)
, i've made a promise to Dz that i intend to keep.

Blog hanya halua nostalgia kita saja. Kalau dapat tambah inti-pati..., baguih. Kalau tak dak inti, halua tu pun kami pelahap juga!!!

Dz, hang pikiaq la tajuk macam cerita BATU BELAH BATU BERTANGKUP PULA.

Wassallam.

CIOW

KODEN

darah59 said...

BATU BELAH BATU BERTANGKUP? Hmmm...

Anonymous said...

Salam,

Dz, Kalau hang tak tau cerita Batu Belah Batu Bertangkup, hang try kupaih lagu Kisah Dan Tauladan nyayian A. Halim.

Bila hang dok sentuh tajuk2 gini mungkin Tn Hj akan tumpang jampok dgn komen2 yg berNAS n juga yg berNENAS.

Mai jengok kerap2 Tn Hj naaa.
N jampok2 la.

Tak payah nak pikiaq sampai pening. Apa yg teringat... taip saja.