Thursday, February 5, 2009

DISKRIMINASI

Salam...

Bila ada ramai wanita yang menyatakan benda yg sama camana Sis kita kata berkenaan Jabatan Ugama yg lebih mengutamakan lelaki dan selalu menyalahkan wanita, betui ke? Apa sebab yang jadi camtu? Memang sepatutnya depa buat camtu ka? Susah aku memikiorkan. Anybody yang ada info about this dan ingin menerangkan minda kawang2, sila lah jampok. Aku pun banyak kali dengaq ungkapan yg sama dari wanita yg lain.

Kalau boleh sesiapa clarify kan benda ni..

Own..welcome back. Lama sungguh menghilang rasanya. Terima kaseh banyak lah atas segala kata nasihat dan terjemahan ayat2 suci yg selalu own paparkan..

WASSALAM

6 comments:

Anonymous said...

Betoi cakap pompuan tu,asai bawak ke court je salah pompuan ,lambat pulak tu decision. Kalau bab nikah dua tiga laju je orang2 Jab Islam.Depa dok kira nak suruh rujuk semula,tak pikiaq ka yg kaum pompuan dah lebam biji mata dibelasah.Budak pompuan sorang tu kesian nak jadi guru tak dapat sebab mengandung.Habis tu guru pompuan sekarang yg banyak dari jantan.Kalau mengandung separuh depa tu sapa nak ganti.Jantan ni juga yg kena cover.Sila jawab Own
Pikiaq2 la (pinjam tag line Koden)
mamat anonymous

Anonymous said...

MK DAN ANK2 KNA DERA SMPAI LEMBK EX HUBBY BUAT.BESA GUGUR 4 KALI ASYK DOK TENDANG KAT PRUT KLU TIDAK 9 ANK,LA NIE 5 AJE.DAH BESAQ DAH YG BONGSU BRU DRJAH 5.ANK2 PUN X PRNAH LANSNG TANYA PASL PK SBB PK PUN DAH BNYK YAHUN X PEDULI LANGSNG PADAHAL DIE TAHU NK CONTACT KAMI.PK BUDAK2 NI KEJE DGN SWASTA KAT PUTRAJAYA.NK P KEJE PK SAYA X BGI SBB2 TRTENTU,NK KNA JAGA MARUAH DIE JUGA.PK SAYA PUN ORG JTRA,DAH PENCEN ORG LAMA TPI ALHAMDULILLAH MASIH KUAT JGA SAYA DAN ANK2,MUJURLA ADA PK MASIH KUAT LGI,DIALAH TMPT KAMI BRGANTUNG,TPI LAMA MANA?MK DAH PASSED AWAY LONG TIME AGO.

Anonymous said...

Salam.

Alamak!!!! Orang Jitra??? Tolong entodus kat aku sat.Aku nak p sekeh kepala Mangkok Ayon bin Sighu Pulau Kendi ni. Memang daje of the highest oder.

Buat malu "adopted" hometown aku yg tersayang saja.

Jit...,, hang tolong antaq sepai p cari Mangkok Ayon ni please.

Kalau ada orang gini, aku pun tak gheti nak pikiaq dah.

Wassallam

CIOW

KODEN

Anonymous said...

Sabaq Koden bawa bertenang,Amboi ganas sungguh bahasa hang sampai siap nak sekeh sekali .Subuq sungguh mak budak ni kalau tidak dah 9 anak.Amboi mangkok ayon ni tak dak kerja lain ka asyik buat projek aje,family planning la sikit.Singhu pulau kendi ni sapa pulak?,pendatang haram ka atau jin tanah.Ibu anak 5 kata dia kawan you all pernah belajaq Form 4 sampai Form5 pas tu gi oversea.Tak kan hangpa tak kenai kot.Aku sah tak kenai sebab aku ni pemalu.Aku pun dah jam otak nak pikiaq.ikut hati aku teringin juga nak sekeh macam Koden,itu pun kalau mak budak tu izin.
mamat anonymous

Anonymous said...

TRIMA KASIH AMBK BERAT,U ALL KNAL I SAPE,TPI THE RIGHT TIME WILL REVEAL MY IDENTITY.

Anonymous said...

Never mind your identity lady, ni mamat2 anonymous yang lain2 ni, berat sangat nak habark depa sapa, tak brapa karan laa. apa la salahnya sign off kat bawah tu pada bahagian Name/URL. type nama, URL optional, biarkan kosong, mudah saja. kan kan kan?