Tuesday, December 9, 2008

OUTING....


Salam...

Hari tu bila Hamsan bawak keluaq cerita kisah tempat yang cadang nak buat famili day ni, dia mencadangkan dua tempat. 1.. Gunung Jerai. Memang aku pun tak pernah naik ke Gunung Jerai. Katanya enak dan nyaman kat atas tu...Well worth a try. 2...Pendang Resort. Seems tempat ni quite popular utk korporate company buat depa punya team building dan sebagainya. Ada camping ground, water sports facility dsb. Check it out kat SINI.

Bila aku cakap check it out kat sini tu maksudnya hampa klik ajelah kat perkataan sini tu..Dia akan bawa lah hampa pi ke tempat yang aku dok bercerita tu..hahahaha..Sebab ada org tanya aku camana nak tengok, so aku cita lah.

1 comment:

Anonymous said...

Assallamuallaikum,

Menarik betoi tengok makin ramai yg teruja dgn idea FAMILY DAY ni. Aku tak mau cadang anymore tempat2 baru tapi nak cadang kita narrow down pilihan tu berdasarkan
1- kesenangan/keselesaan kwn2 d Kedah n d tempat2 lain utk nak p ke venue tu.
2- kos tempat pun agak mampu dicapai oleh semua. Jgn la sampai ada kwn2 yg nk kena hanggau. Kita kena pikiaq juga aspek tu.

Aku yakin Dz faham apa yg aku maksudkan sbb dia pun pernah banyak membantu kwn - makan tengahari, beli tiket bas, bayaq duit masuk tender n sbgai ny. Jadi kita kena pikiaq la juga kat kwn2 yg bgini.

So aku minta kita sama2 timbang2 n fikir2kan lah sudut yg aku ketengahkan ni. As for me...., insyaALLAH aku akan join.

Wassallam.

CIOW

KODEN