Monday, August 25, 2008

DOA

Pemandangan dari atas awan.


Salam..

Lepas tengok bola, kami pi kena Nasik Kandaq Pelita kat USJ. Baru lah rasa kenyang perut. Tu pun nasib baik kami decide nak park keta kat LRT stn Sri Petaling. Klu stadium punya parking, adus...tak tau lah kul berapa baru boleh keluaq.

Aku tak dak transport mlm tu sebab anak aku dok sibuk ngan ehem2 dia, jadi minta tolong Shafiq lah hantaq. Thanks again Shafiq and Amir...

Keesokkan harinya, member mai ambik aku kat rumah, pastu pi Opis sat, dan kami pi ke PJ Digital Mall beli barang komputer dan pastu dia pun hantaq aku pi airport..Maka baliklah aku dan sampai Ganu kul 4ptg.

Turbulence atas kapal terbang punyalah teruk sekali ni. Mungkin cuaca buruk punya pasai. Goncang mengalahkan masuk rally. Banyak doa dan ayat Quran yang keluaq masa tu..hehehehe.
Ni lah agaknya yang dok buat kapai tu goncang...


1 comment:

Anonymous said...

assalamualaikum

Tima kacih dok "jamu mata" kami dgn gambak2 yg menarik dari rata cerok yg u ambik! cakap pasai bola i pun minat bola gak esp kalu kedah main...malam tu gol pun cantik2 n lebih manis malam tu dok concentrate tengok bola dgn mak dan pak kat jitra... Tahniah Kedah dan penyokong2...(on the way masa balik jitra sabtu hari tu dok selisih dgn berpuluh2 bus ekspress tak kira la bus Plusliner ke apa ke.. yg dh convert jadi bas hijau kuning.. teruja sgt...kalu Dz sure dia dh ambik gambar bas2 dan convoi hijau kuning tu....