Monday, October 20, 2014

Salam to All


Salam..salam...

Fuhhh..dah lama sangat tak berinteraksi nih... Dah ingat ingat lupa lah plak...

Banyak sangat tragedi yang aku lalui sejak 17hb Mei 2013....

17th May 2013 - Dapat berita Mak aku jatuh dalam toilet at 7am... She had a stroke.. Right hand and right leg tak boleh gerak.. The worst part is she can't talk...till today..

First few days kat Hospital

6th Jul 2013 - Bapak aku, after spending almost two weeks in Sultanah Bahiyah Hospital Aloq Setaq, aku bawak bapa aku pi Subang Bistari, rumah adik aku Ida sebab mak aku ada sana.



My last teh tarik with him..

7th Jul 2013 - Anak sulong aku Hafriz bertunang ngan Zaheera kat Ampang. Semua selamat, majlis jalan lancar. Jumpa parents aku di Subang sebelum aku balik Ganu, 9pm flight. Sampai Kuala Terengganu 10pm+. Nizar, colleague aku mai amik kat airport..pi makan la apa la, sampai Paka 12 tgh malam. Tak dan nak unpack lagi adik aku call....

8th Jul 2013 - Pak aku dah takdak in his sleep...Innalillah.. Aku call Nizar minta tolong bawa keta pi KL... Sad day... Banyak sangat yang aku tak dan buat untuk dia..banyak sangat yang aku bersalah ngan dia..banyak, banyak, banyak...Ya Allah....

 


Well..pada aku itulah Qada' dan qadar yang termaktub untuk aku lalui...Ana terima..
Al Fatihah




Adik aku Farahida resign her job to take care mak aku.

Mak aku ngan cucu2 dia.
Well itu je lah ringkasan cerita sejak kehilangan aku dari cyberspace ni.. Anyway aku rasa cam nak start balik lah.... Reason being.....


No comments: