Wednesday, August 18, 2010

SAMBUNG...


Salam...

Hahahaha..apa lagi bermalam lah di ADVENTIST...Doktor kata NASIK KANDAQ is a NO NO...Smoking apatah lagi...So berjogo jogo lah aku skrg..

2/3 hari lepas aku memang plan nak p Shah Alam sbb mak ngan pak aku ada sana, lagipun dengaq habaq mak aku demam..Aku baru nak p airport, adik aku dah telefon kata mak aku kena warded. Eloklah tu timing dia...

Terdengaq plak cita kawan kita yang tereksiden ngan kapcai kat Jambatan Sunway tu...Kapcai dh cilok pi cilok mai, tersangkut bampa dia... terbungkaih bampa tuuu.. Bukan lah turun mai seketui ka apa ka, tapi, dia punya klip dah tercabut lah.. Memba sudah bara...Kapcai tu pulak cuba menyelit nk blah..memba kita apa lagi..hon punya hon lah sampai polis kt situ pun realise. Mau tak mau kapcai ni terpaksa akur dan berenti...

Kapcai bawak keluaq duit offer dia, dia tak mau sebab dia nak kapcai tu pi repair keta dia. Pastu adalah depa bertengkaq pi mai pi mai, kapcai ni sudah sesak nafas...sambil dok pegang dada, terkezut nk dpt heart attack lah kut...Dah macam nak jatuh dah...Memba kita ni kan, punyalah dahsyat dan penuh dgn pengalamannya siap bersuara pada penunggang motosikal yang berbangsa India itu, lebih kurang gini lah,

"KALAU LU NAK MATI, BAIK LU MATI BETUI BETUI, KALAU LU JATUH DAN GEDIK2 SANA PUN SAYA TUNGGU JUGA"...

Kering betui hati dia nih. Kan? Itulah perkataan yang keluaq dari mulut aku bila dia bercerita kat aku...Yang bestnya pastu "Maniam"tu ok dan boleh ikut depa p workshop dan siap boleh bayaq cash lagi kat workshop tu... Jadi lain kali kalu sapa terkena cam tu, hampa ambiklah ni buat pengajaran...

Dalam perbincangan inilah maka terkeluaq idea untuk buat kenduri raya.. DARAH59 yang nak buat kenduri tu.. Tarikh 1hb Okt 2010.. Tempat di Kelab Shah Alam.. Jam 8:00 mlm.

CAra mnjemput dan siapa yang nak dijemput akan di beritahu kelak. Yang pastinya, ini adalah santai Hari Raya.. Pakat2 kenduri kalau siapa yang sudi. Klu ada kuih muih, ketupat rendang, bawak mai, kita pakat2 makan. For sure, tiada kutipan individu yang akan di jalankan untuk menjayakan Majlis ini...

So, tunggu dan lihat dan selalu2 lah kontek mengontek dalam FB atau pun disini....

WASSALAM

1 comment:

KODEN said...

Salam,

Hang cukup bernasib baik ALLAH s.t. bagi tanda2 worse things to come so elok la berpantang2 n mulakan la exercise mana2 cara yg patut. Dn't delay bro..., dlm posa ni pun ada indoor exercises yg hang boleh buat.

Yg cerita member dgn rempit hindu tu.., aku tak mau komen sbb takut jadi racist n terpesong dari semangat SATU Malaysia. Hehehehe


Please include more details on the Kenduri Raya yg dirancang tu. Aku yakin ramai yg akan berminat nak join.

Kalau nak buat di KL, aku terpikiaq nak offer the venue for the Kenduri.

Wassallam,

CIOW.

KODEN