Friday, March 5, 2010

REUNION LAGI DAA...

Salam..

4-3-2010 12:28pm
Fr: MUTTALIB

AS..KUM. MAJLIS REUNION AKAN DIADAKAN PADA 3HB APRIL 2010, SABTU JAM 12 TGH - 6 PTG. LOKASI DI KG KELUBI, JITRA (RUMAH NIK ROSLAN B. NIK HAMIDI. SEHUBUNGAN ITU BAYARAN DITETAPKAN SEBANYAK RM 30 SHJ (UNTUK SEKELUARGA). PEMBAYARAN HENDAKLAH DIMASUKKAN KEDALAM AKAUN MAYBANK NO 152023278821(SHAHIMA BT KASIM) SELEWAT-LEWATNYA 25HB. MAC 2010. PEMBAYARAN YANG TELAH DILAKUKAN HENDAKLAH DIMAKLUMKAN KPD PN. SHAHIMA KASIM(0195535279). KEHADIRAN JUGA HENDAKLAH DIMAKLUMKAN (BILANGAN AHLI KELUARGA) SELEWATNYA 15HB MAC 2010 KEPADA SALMIAH AHMAD (0175989390/0195619376). KERJASAMA ANDA AMAT DIHARAPKAN BAGI MENJAYAKAN MAJLIS REUNION KITA NANTI..INSYAALLAH. SEKIAN TERIMA KASIH - DARI AJK REUNION PELAJAR SMJ 72-76.

Ampun...tapi nama yang disebut aku tak kenal. Bila aku tanya Lid, jawabnya.. "Gang Cakap Melayu"...Hampeh..siap ada gang cakap melayu, cakap omputih, gang cakap cina ngan hinu sekali kut? Hahaha..hang ni haru betuilah.

Alhamdulillah, syukur, seronok sekali bila dengaq ada sekumpulan "GANG SMJ" berjumpa disana sini, insyallah siraturrahim kita berpanjangan...Jadi, untuk sesiapa yang ingin penjelasan yang lebih lanjut, silalah buat panggilan kepada nombor nombor yang tertera di atas...

WASSALAM... video

5 comments:

ibnusaman aljalawi - pemikiran seorang jelata said...

betui la DZ. memang seronok. hati teringin nak balik tumpang semangkuk. tapi perkara lain pulak tak mengizinkan. adakalanya serender juga kita.InsyaAllah , di agenda lain mungkin buleh tumpang sekaki. Sehingga itu, semoga majlis depa berjalan lancar dan diberkati.

KODEN said...

Salam,

Makin meriah dengaq kwn2 reunion tang nu..., reunion tang ni. Reunion geng umoq nu..., reunion geng umoq ni. Tahniah, Tahniah, Tahniah!!!
Ni la semangat Jitra yg kita nak tengok. Kalau ada kelapangan, insyaALLAH aku balik.
Kemarin buat pertama kali since '76 aku jumpa Razak Jusoh..., d Langkawi. Dalam aku tergopoh-gapah nak cek-out hotel, aku cal dia n dia minta aku tunggu sat n dia mai.
Dak ni makin bergaya n macho la ni. Maklum lah dah berkedudukan. Mesti la maintain. Kempunan aku tak dan nak jumpa Amin Bahari. InsyaALLAH aku nak p pulak 21hb ni. Nak kena adjust utk dpt jumpa Amin n Dak serentak.
p.s.:- ada la sahabat karib aku kata dia nak mai "beramai" dgn aku d Langkawi tu..., tot-tot kilang buat hal pulak! Dia p Gurun n aku pun sorang2 lah dlm bilik besaq yg aku dah cek-in d Langkawi. Hangpa dok pikiaq dak pasai apa aku amek bilik besaq?.... Aku risau dia mengeghoh kuat!!!!
Wassallam.

CIOW.

KODEN

KODEN said...

Salam,

Oh ya, (ada 1 crita Madud) masa aku d Langkawi tu, tot-tot Madud cal aku. Rupa2 nya nak tanya macam mana nak p Puncak Alam. Macam la aku ni pandai sangat ilmu Alam. MCE dulu aku dpt 6 kot ilmu Alam ni. Tapi insyaALLAH aku masih mampu tolong Madud.
Aku habaq kat dia kalau nak p puncak alam..., dia kena terbang ke Katmandu dulu. Dari situ dia kena dapatkn khidmat guide Sherpa utk naik ke puncak alam (Himalaya la kan?). Aku dapat rasa bersemboq ayaq lioq Madud dok marah kat aku.
Beberapa jam kemudian dia cal pulak. Rupa2nya tak sampai lagi....!
Aku minta khidmat nasihat Dz. Dz kata " dari Katmandu hang kena naik tikaq terbang ke negeri Pasir Bedengung sebelum sampai ke puncak alam tu.
Ni Madud dah sengap lama sangat..., aku takut dia jatuh tikaq terbang ka, beku gusi sejuk d puncak alam ka. Risau aku risau.
Dude.., please respon!!!

Wassallam.

CIOW.

KODEN

mazlee said...

salam...koden..
hang ni byk sungguh appointment, sana ler sini ler, bertindeh pun ada...dengan aku pun ada tu..hang dah tak ingat...20-21 aku kat MBPJ..p sana hang pulak tak dak...tapi tak pa hang nak p langkawi tu pasai periok nasi...tak pa ada masa kita jumpa, time bowling ka, karaoke ka..mana2 pun tak pa, tapi kat puncak alam tu tak boleh la.....nanti madud pulak melilau sama dengan aku dok cari tempat tu...

salam semua...

Anonymous said...

aku buka peluang kat hangpaa semua... mazlee di penang, member
jitra, jadi stokis alazo, check out .www.alazoskincare.com