Monday, October 5, 2009

KIAMBANG BERTAUT PICS

Assalamualaikum ....Salam 1 Malaysia....

Tengah hari tadi aku ada kerja sikit kat Batawas (B'worth), jadi aku pun tak lepaskan peluanglah cari kawan2 yang menghadiri Malam Kiambang Bertaut untuk nak korek cerita dan berita serta gambaq2 yang dirakam oleh Attaturk. Mazlee ngan Kamal bawak aku pi makan kat Pmtg Nibong?? Betuike..aku dah ingat2 lupa daaa...

Nampak meriah sekali dan segak2 belaka hadirin hadirat semua. Parameswara dengan baju Melayu pun bukan main sakan nampak. Hahahaha.."butang aku mana Muss..."

Warga darah59 pun nampak ada memainkan peranan penting dalam pengendalian majlis malam itu. Syabas..Berjalan lancar katanya..Alhamdulillah...

"Dia orait. Dia aku ovrnite d sana dgn dia. Hang jgn hebiaq mulut dok heboh pulak!"..Aku dpt SMS ni dari seorang sahabat bila mencadangkan "a get together" thingy.

Aku tak paham apa maksud dia..Bila aku minta dia elaborate..ini lah jawapannya.."Klau hg tak paham pun tk pa. Lagi tk heboh! Hehehe.."

Aku musykil..Kenapa ya..Explai, explain, explain...

Kurniawati pun ada sms tadi simpati ngan keadaan Jeep aku tu..Thks..

Utk yg concern tu aku ucapkan terima kaseh lah...

WASSALAM....

















1 comment:

kamal said...

Salam,

Masih ada jurang..sepatutnya diperkenal setiap orang.. barulah keakraban tu wujud atau bebaris dan bersalaman macam lepas solat berjemaah...