Friday, August 14, 2009

WAD...

Assalamualaikum..

Aku kat Aloq Setaq la nie. semalam dapat call kata adik aku masuk wad sebab demam. Pagi tadi dari Penang aku singgah kat Gurun sat, pas tu terus shoot mai sini. Waktu melawat kul 1.00 tengahari pulak. So tak pa lah, lepas sembahyang sat gi aku pi lah.

Cousin aku dah bagi amaran supaya jangan bawa bapa aku pi melawat adik aku tu sebab dengan seriusnya selsema babi la nie, orang yang ada penyakit dan daya ketahanan diri rendah dinasihatkan agar menjauhi diri dari tempat dimana kuman kuman berkeliaran dengan banyak. Nila aku bagi tau kat dia, dia dah tak syok pulak. Tapi its for his own good.

Aku harap sangat agar gang2 kita bagi komen tentang penubuhan alumni yang Koden paparkan tu..Nak dengaq feedback dari hampa semua...

WASSALAM

5 comments:

mazlee said...

salam Zam... hang balik mai penang tak contact aku pun.....
adik hang serious?

darah59 said...

ok la..nampak tak serious lah..tapi dok drip lagi tadi..

KODEN said...

Salam,

Alhamdulillah lega dengaq adik hang dah on the road to recovery. Drip to small matter bro sbb rata2 org Malaysia consume ayaq tak cukup daily.
Must get Cikgu Rahman not to worry n pikiaq sangat demam adik hang tu.

Wassallam,

CIOW.

KODEN

ibnusaman aljalawi - pemikiran seorang jelata said...

on the other hand kita banyak minum air tin. Kandungan gula setin air tin = 9 camca te. Potensi besar banyak minum air tin untuk kena diabetes. Dan dalam semua kes H1N1 yang serius mereka sinonim dengan penyakit diabetes, darah tinggi, jantung dan obesiti ( kalau obesiti buleh disebut sebagai penyakit).

Anonymous said...

memang laa obesiti tu penyakit ,,, penyakit tak jaga badan,, hahahaha
kalau orang normal, badan nya slim, kalau tak slim, gemok atau terlalu kurus,, penyakit ler tu,, yer ker tak?