Wednesday, July 15, 2009

ZUL...

Assalamualaikum...Salam sejahtera..

Aku dapat satu berita dari TAL18, kul 7:39pm tadi..Zulkifli Ramli(Tok Wan @ Zul Bukit Wang), masuk ICU di KMC Alor Setar pagi tadi kerana diserang penyakit jantung. Aku pun tak tau keadaan nya yang sebenaq, mungkin sesiapa yang ada berita yang lebih lanjut mungkin dapat war warkan pada blog ni dan juga blog kawan2 yang lain. Kita sama sama lah mendoakan agar dia cepat sembuh dan sihat seperti sediakala. Saudara Zulkifli ni dari aliran Melayu masa kat SMJ dulu, tetapi masa ni apa lagi nak kira tingkatan ka form ka..kita semua dari Sekolah yang sama dan semuanya dalah saudara kita gak..

Satu lagi berita yang aku nak masukkan disini adalah juga dari TAL18, iaitu undangan kenduri kawin dari Nik Ruslan Nik Hamid, pada 26/7 hari Ahad, di Kg Kelubi Dalam, Jalan Taman Tunku Sarena, Jitra. Nik bertugas di PEJABAT TANAH JITRA.

Satu berita sedih dan satu lagi berita gumbira..Camanapun berita ni adalah untuk semua kawan2 yang melayari blog ni...

WASSALAM..

1 comment:

Kamal said...

Salam Semua,

Tadi call zul bkt wang(019-4563117) wife dia yg angkat.. memang dia ada d KMC tingkat 1 ICU..jadi kawan2 yg ada di persekitaran A/S boleh ziarah dia..moga2 cepat sembuh... insyallah