Thursday, June 4, 2009

Salam semua...

Nampaknya tinggai 2 hari saja lagi maka kita akan berparti sakan..hahahaha. Aku ni memang sibuk gila la nie sebab projek yang aku dok handle ni dah nak sampai ke penghujung nya. Banyak lah songehnya sana sini. Walau bagaimanapun, BB50 kat MBR ni tak lekang dari kepala aku. Dok terpikiaq hari2.

Yang selalu bermain di fikiran adalah kerisauan yang amat sangat tentang kehadiran jemputan. Risau samada yang mai tu ramai ka atau sikit sangat ka.. Tapi aku masih konfiden yang ramai akan mai pada hari tersebut. Tapi kalau....

Yang keduanya, risau akan cuaca. Kita punya makang2 ni buat kat luar. Nak enjoy angin lautlah katakan. Tapi memang dah ada plan B sekiranya cuaca tak mengizinkan. Kita akan dipindahkan kedalam dewan sekiranya hujan. Tapi kalu dalam tak cun lah sangat BBQ kita ni kan?

Walau apa pun yang akan jadi aku terimalah saja dia sebagai Qada n Qadar...

MAI LAH WOI..BERAMAI RAMAI... 

Wassalam...

4 comments:

KODEN said...

Salam,

Betoi la macam ayat penutup tu, kita serah pada Qada' n Qadar. Tapi tuntutan nya ialah usaha..., yg telah semua sahabat2 setia berikan. Kudos to that.
Sory aku senyap lama sbb banyak hal, travel n kekecewaan dgn respon kwn2 yg tak menghargai effort sahabat2 yg nak menjayakan BB50 ni. Esp Dz la.
2-3 hari lepas aku jumpa sorang kwn d K/Tganu n aku dpt cal sorng lagi yg on the way ke KT jugak. Sorg insyaALLAH akan bergegas balik ke BB50 n sorg lagi akan bercuti d Tganu.
InsyaALLAH aku n family akan berangkat dari KL bfore subuh Sabtu ni.
Kita buat juga setakat yg mampu serta dgn seramai yg ada. Minta2 semua yg hadir akan "sporting" utk melibatkan diri dgn aturcara yg di rancang.
Seminggu aku p bercuti, ingatkan nak lupakan semua hal2 duniawi yg lain tapi tetap terpikiaq juga BB50.

Wassallam.

CIOW.

KODEN

Anonymous said...

Salam Koden, DZ n kwn2, aku tabiklah effort kwn2 smua yg nk menjayakan BB50 ni wlaupun perbincangan tntangnya agak cool sikit lately dsbbkn kbnyakannya sibuk dgn tugas masing2. Sprti dibritau trlebih awal dulu, aku x dapt hadir di PMedeka sbb nk kna attend knduri ank sedara di Sunway, KL on the same date. Jadi aku wakil kt Madud je sbgai rombongan kami dari Wangsa Maju, KL. Ptg ni dia akn btolak ke Kedah la. Bak kata DZ, Koden, dll. mungkin inilah gathering yg sungguh brmakna utk kita smua sbb dah mncapai stngah abad. Disini aku ingin ucapkn Happy Birthday to all n Sweet 50! Salam dari McE (Ismail Ahmad) utk smua yg sama batch. SATS 1966-1971

Attaturk said...

Salam.

Rasa pilu juga McE tak dapat bersama d BB50 ni..

he he he said...

McE dah wakilkan kat aku attaturk