Tuesday, February 3, 2009

BAPAK TERLAMPAU...

Salam semua...

Semoga hari ni membawa keceriaan untuk semua. La nie banyak dok cerita kisah sumbang mahram san sini kan? Apa lah nak jadi depa ni semua. Dah terpadam langsung agaknya pemikiran depa ni kan. Syaitan boh Ray Ban gelap kat depan mata depa kut. Sebab tu lah depa buta dan tuli langsung tak dapat memilih antara baik dan buruk.

Ada satu video yang aku terima hari ni dan aku harap dapatlah sama2 kita ambik iktibar dari paparan ini.


BAPAK..... -

WASSALAM

2 comments:

Anonymous said...

Salam,

Kwn2 yg dah boroi sangat2 patut ambek iktibar dari video clip ni. Biasa ny geng yg boroi la yg lebih xpose kpd masaalah "bising bila tidor" ni.

Aku pun dah boroi juga, jadi kena amek iktibar juga la. Yg lain2 tu pakat pikiaq2 la.

Wassallam.

CIOW

KODEN

tententen said...

Kesian baby tu....tapi lebih kesian pasangan si bapak tu....kan, kan, kan??