Wednesday, December 31, 2008

PENDANG


Salam semua...

Hari tu aku dah pi Aloq Setaq..Sampai sana buat kerja sikit, pastu aku free sampai kul 1 lebih. Ada meeting kat Gurun pulak. Time tu about kul 11 lebih. Aku try kontek kengkawan..ada yang terus masuk msg, ada yg bercuti dsb. Last sekali aku dapat kontek Pak 'Ad.. So jumpa dia kat Jitra, kat kedai Mee Sup Ain tu lah. Yang dulu tapak setesen bas, sebelah post office.

Sampai kat sana, Pak 'Ad dah ada ngan anak kecik dia 2 orang. Dia makan mi sup..Paham je lah, gigi tak pakai hari tu..so kena cari yang lembut je lah. Aku kontek Lid Tok Pa ngan Zaini Cikgu Latif, depa pun keluaq mai jumpa dan kami bersembang je lah..Jumpa jugak dengan Chop, office boy SATS dulu. La ni dah somebody dah dia ni..Politikus kut...

Aku jugak melawat ke Pendang untuk tengok sendiri Pendang Lake Resort tu, cadangan utk famili day kita. Aku give thumbs up, sebab tempat tu cantik dan bersih. Very well kept. Memang pun banyak aktiviti yang boleh buat kat situ, kayakking, games and what not. Chalet semua mengadap ke Tasik. Ada jugak orang dok fishing kat situ. Actually lokasi dia sebelah bus stn Pendang je. And Pendang is so "moden" la nie..Tak boringlah kalau kita buat famili day kat situ. Once aku dapat quotation aku akan postkan ke blog. Aku suka tempat tu..

2 comments:

Anonymous said...

Aku cadang nak balik utara tonite, tengok2 Malek (abg aku) panggil meeting utk kenduri Rai Menantu - 24hb Jan ni. So miss la peluang nak p makan yg hang dok sebut sedap2 tu semua.
Actualy aku tak dak apa sangat nak menulih ni but tekejut campoq jealous dengaq hang jumpa Own la, Pak At la, Lid Tok Pa, Ani Pot.
One thing about me is that..., U CAN TAKE ME OUT OF JITRA, BUT U CAN NEVER TAKE JITRA OUT OF ME.

OK, nak kena p Putrajaya sat..., Wassallam.

CIOW

KODEN

Anonymous said...

rasa cam nak komen skit about last statement tu... hehehe.. masa kecik2 dok men sama2 dulu2 tu.. skit2 sembang kola nerang,,kola nerang.. wakakaakakaka