Friday, November 28, 2008

Aduhai...


Assalamualaikum.....

Aku terbaca komen yang memberikan pendapat yang aku rasa baguih. tapi aku tak berapa nak kenai penulis tu. Cara tulisan macam Koden. Susun ayat pun macam Koden. Tulis nama kat bawah pun macam Koden. Koden ka tu?

Aku pasai dah lama sangat tak tengok tulisan dia, makanya aku sedikit kabur untuk menilai. Kalau betui Koden welcome back. Kalau ada orang nak berlagak cam Koden, tahniah...terubat rindu aku kat dia...hahahahaha...

Hampa ni semua yang mau gambaq masa kecik tu apahal? Mc E ngan Koden ni saja tak leh tengok aku dok senang cikit. Nantilah bila aku rasa nak boh aku nanti boh lah. Tapi kalau hampa dah pandai actually boleh boh sendiri avatar ni. "Avatar" tu kira macam pengenalan hampa lah. Depa panggil avatar. Macam nama benggali pulak.

"Duduk 3 orang barangkali?", Tompel tanya.

"Dulu dia dok kat depan tu, la nie dah pindah", jawab Saidin pekak.

"Siapa?", Tompel tanya lagi.

"BENGGALI !" jawab Saidin pekak...

Lebih kurang camtulah no...hehehehe.

No comments: