Monday, September 8, 2008

SELAMAT BERPUASA dari AIN...


Assalamualaikum

Belum terlambat rasanya nak mengucapkan selamat berpuasa kepada semua. Semoga kita dpt melaksanakan ibadah ini dgn sebaik-baiknya dan semoga semua amalan kita diterima dan diberkati Allah SWT.

Ucapan diatas ni adalah dari Fatimah Zaharin untuk warga Blog ni semua.

Ain...sorry lambat masukkan..broadband down lebih dari 1 minggu..

Hampa tengok sat, kucing tu dok tengok gambaq dia dalam TV...Sakan, sakan .....

Aku teringat nasik kandaq lah hari ni..Mana nak cari yang setara ngan Penang punya pun tak tau lah. Melainkan aku balik Penang je lah. Senang cerita.

1 comment:

MINA said...

nasik kandaq ... sedapnya