Wednesday, July 30, 2008

GAMBAQ



Salam semua,

Gambaq kat atas ni dihantar oleh Kamal. Jadi aku post lah untuk tatapan semua. Dia langsung tak bagi tau klas mana. Tapi nampak Luyen ada, Fazillah ada dan ramai lagi lah.

Sesiapa yang ada gambar untuk dikongsikan, hantar lah kat aku kepada email aku yang kat atas tu. Klu tak nampak, hampa hantar ke sini...dzamriabdulrahman@gmail.com.
Gambar hari perjumpaan kita pun aku alu alukan. Sebab semuanya angle aku saja yang aku boh kat sini. Klu ada sila hantar. Jgn malu dan jgn segan.

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Assallamualaikum...
Sdr.Zamri.
Nostaljia...nostaljia..Gmbar yg dikirim oleh Kamal tu mengingatkan saya pada Ketua Warden Asrama smj dulu iaitu Cikgu Mydin.Chengei o...tapi baguih. Begitu juga gmbr group kami yg hang masuk dlm album Jitra tu. Teringat sungguh smj dan kekawan sekelas / seasrama.kalau ada sesiapa "budak kelas tingkatan" yg sama tkt 4(1975) tkt 5 (1976) dulu dan kenai aku & membaca tulisan ini, smbutlah salam ingatanku dr swk. Walupun tak dpt hadir pd majlis sabtu lepas, tp aku sentiasa mengikuti tulisan hang dan komen dlm blog ini di smping terima mesej dari Kamal. Mungkin satu ketika nanti boleh buat lagi majlis serupa ini dan maklum/jemput lagi dan kalau ada peluang insyallah ramai lagi akan hadir. Tqvm. dr: osmat-miri, swk

Anonymous said...

DZ tima kacih senarai nama kawan2 siap ngan no hp lagi..tapi no hp Hamsan tu macam tak betui je ada 8 digit.

Anonymous said...

salam,
saudara osmat, boleh bg tau yang mana satu diri saudara pasai saya pun dah lupa kawan2 lama (sila rujuk gambar). t.k.

Drp: HH

Anonymous said...

Salam,
Untuk makluman HH, dlm gmbr group tsbut, aku berdiri sebelah kiri (no.3) barisan belakang berdekatan dgn. abg. jus & chai.
tq: osmat

Anonymous said...

Assalamualaikum...ari kat golf club na ada bwa gambr form 5b thn 1976 lupa nk gtau cuma smpt tunjk kat brapa org kwan2 la ni ada kat salmah othman.sapa2 tau x goot yee kat manala ni?lma juga na x jumpa kwan2 dkt 30 thn.seronk x trkata dpt jumpa cuma rindu x dpt jumpa ain dan hasni.

Anonymous said...

Dalam gmbr d atas, yg aku betul2ingat & kenai nama ialah Koden(sbb dia penyanyi trkenai smj, with his favourite song dr kump Carpenters, Eop Din Kraf dan Kamal (sbb kami sama tnggal di asrama smj). Yg lain Pengetua Cikgu Abd.Razak Abu, Mr. Teng, Mr. Sathya, Mr. Low, Cikgu Mydin. Juga Fazillah..
Kak Rosita Mansor (Form 5C - Kak angkat aku)