Saturday, May 10, 2008

SCENARIO

Oi gang,

Definitely minggu depan aku dah siap totally kerja kerja aku. System aku pun dah stable dah. Boleh la balik lepas handover.

Ala.. aku bukan nya merajuk. Sajalah, sebab aku tengok hampa semua tak respon pun maka aku katalah. Mungkin hampa semua sibuk ngan kerja dan tugas masing masing. Tak kisah.

What has happen tu Gah? Long time no hear from her. Koden should know. Dia sihat lah I suppose. Ta punya cerita pun aku dah lama tak dengaq habaq. Dia pun aku harap sihat walafiat dan able to carry on as usual. Aku baru sms dia tak sat, tapi belum berjawab.

Aku teringin sangat nak jemput cikgu2 kita sekiranya gathering kita ni menjadidan tentu sekali akan mengembalikan kenangan kenangan lalu.... Tapi tak tau nak kata lah...sebab no moves has been made yet in order to realise the scenario. Hope we can work towards it soon...

1 comment:

Anonymous said...

Assalamuallaikum,

Want to make it s short s I can. Ngantuk dah sbb hari ni aku kais pagi makan pagi n kais ptg makan ptg agak padat.
OK, tentang Gah..., honestly aku pun lama tak jumpa n dengaq from her. Dok jumpa anak2 n kadang2 Zaki (hubby dia)saja.
Now I have a suprise for u all....., jen jen jen......
AKU DAH ADA NO. HANDPHONE MR. AINON DIN.!!!!!
Takat tu la dulu utk mlm ni k.

Wassallam.

CIOW

KODEN