Wednesday, February 16, 2011

PATRICK LASAK SOLO EXHIBITION

Salam...semua..

12hb Feb 2011, memba aku buat solo exhibition kat Dewan Sri Pinang..Patrick Lasak nama dia. Pelukis. Lukisan dia tk dak kecik2 punya..semua besaq2 belaka dan cun cun belaka..Setakat support dengan menghadirkan diri dan tolong promo boleh la..Nak beli tak berapa mampu dan lagipun dinding rumah tak cukup besaq utk nk gantung art piece Patrick..

Tajuk lukisan ni, GUA TEMPURUNG, aku posing je, bukan sebahagian dari art work tu.

Art piece yg jadi backdrop DB ni namanya JIWA KACAU

Patrick Lasak masa perasmian Solo Exhibit dia.

Ramai gak yg mai hari tu..Budak budak UPSI saja 2 bijik bas. Mamat ni dh introduce aku dan beberapa org lagi dalam speech dia. Siap mintak kami bangun lagi..Pastu apa lagi...Budak budak UPSI siap minta aku bergambaq pulak ngan depa.. Mungkin depa nampak aku pelik sikit kut... Hahahaha

Take care guys...

No comments: