Saturday, February 26, 2011

HARI NI

Salam sejahtera...

Semoga yang dok sakit tu hilang sakitnya yang dok ghaplah tu hilang ghaplah depa.. Dan yang berkenduri kenara hari ni aku ucapkan selamat semoga majlis berjalan lancar....

Minggu sudah aku terjumpa artikel ni dlm Straits Times.. Tgk perkataan Jitra je mesti baca. Walaupun artikel tu tak besaq mana.

True enough kisah sekolah lama kita..SATS.. dahsyat dah pencapaian dia nih.. Well done... Rasa bangga la plak


Pastu hari ni terbaca gak kisah Kedah seri ngan Kelate smlm kat Stadium Darul Aman.. Hmmm, tapi aku mmg suka Badrul Bakhtiar ni main(pic kt bawah). Anyway scorer Kelate pung aku suka gak..Norsharul... Syabas.. 1 - 1


Aku pun ada dimaklumkan kisah kenduri di Putrajaya hari nih.. Mazlee ada sana kut. Dia dh siap arrange sakan perjalanan dia, sampai kan terbabit ngan Pejabat Pendidikan sekali..Hahaha..

Dgr habaq dari Fazie mak Kurnia ada spital...betui ke? Anyone?

No comments: