Thursday, October 1, 2009

017 5411 285

Assalamualaikum..

Lama jugak beraya samapai terlupa dah pasai blog nih. Yang sebenaqnya bukan pasai Raya tu yang buat aku sibuk tapi aku sibuk sebab aku memerdekakan diri aku dari belenggu Sykt yang aku dok kerja la nie.. Aku dah merdeka dari depa dah dan dok tengah pikiaq lah pelan2 nak buat apa pulak la nie.. Anyway tak kisah lah tu kan..Yang penting aku nak cita sini adalah no fon aku dah bertukar...Ini lah nombor baru aku..
017 - 5411 285

Guna lah nombor ini kalu nak kontek aku la nie.. Maaf ajelah kalau penukaran nombor ini telah mendatangkan masaalah kepada yang berkenaan..

Aku ingin nak berceloteh panjang tapi tak dan lah..Lain kali je lah..Aku ada satu cerita besaq.."FORCED PUBERTY"..Hahhaahha.

WASSALAM

2 comments:

ibnusaman aljalawi - pemikiran seorang jelata said...

masa untuk jadi bos kepada diri sendiri. Biarpun perit tetapi kepuasannya seperti dapat minum air nira nipah ais tatkala kepanasan ditengahari.

Dzamri said...

U r right lah bro...Thanks.