Monday, September 14, 2009

KIAMBANG BERTAUT

Assalamualaikum...

Ada jemputan dari Koden yang mewakili AJK ALUMRA. Kalu terasa ingin tahu ngan lebih lanjut dan aku berharap sangat agar hampa amik tahu ngan lebih lanjut lagi dari Koden sendiri atau pun baca komen yang dia masukkan dalan tajuk VICE VERSA.


Majlis Hari Raya Kiambang Bertaut
Tarikh : 3hb. Okt.2009
Waktu : 8 malam
Tempat : Kelab Shah Alam Selangor
Yuran : RM30 (sorang). Kehadiran suami/isteri amatlah dialu-alukan.


Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin.

2 comments:

KODEN said...

Salam,

TQ Dz sbb tolong aku utk mengwar-warkan tentang Jamuan Kiambang Bertaut. Alhamdulillah dah dpt 2-3 respon.
Tapi yg syok skali is when Jit kompom sanggup masuk wakili kita d AJK ALUMRA. All the more reason that we should come in numbers for this jamuan.
Tadi Wan "Ceme" call aku. tekezut jugak aku ni. InsyaALLAH lepas tarawih Rabu ni aku akan berjumpa dgn Wan n Ded Manaf ( the one n only anak melayu p main tenis d Wimbledon). Ded ni senior kita 2 tahun.
Aku merayu kat bro/sis utk mai la jamuan tu nanti.

Wassallam,

CIOW.

KODEN.

KODEN said...

Salam,

Nak tokok sikit lagi tentang ALUMRA.
Apa yg buat aku teruja sekali utk aktif dgn ALUMRA ni ialah wawasan yg ada pada abang2 kita utk anak2 d sekolah2 d Jitra.
Konsep utk berkongsi n konsep giving back to Jitra tu amat lah selari dgn angan2 mat jenin aku ni.
Yes, kita anjur n enjoy jamuan2 yg d adakan dari masa ke masa. Ada yg main golf pada time berjumpa tu. Pun tak pa. Tapi now ALUMRA is going 1 step further by organising activities d SMJ sendiri. Best kan?
Dari situ, feedback pun mula lah dperolehi dari guru2 n pentadbir sekolah.
Makin jelas lah apa yg kita boleh sumbang. Antara agenda yg mula2 SMJ minta ialah "rebranding of the school". Atas sebab tu nama ringkas ALUMRA dlahirkan. Rupa2 nya budak2 sekolah tu nak d "associate"kan dgn satu entity.
How established the entity ni??? It's for us to sama2 corak n warnakan la.
Kebetulan aku dpt berinteraksi dgn ramai bro yg senior n junior 1-2 tahun n depa ni sounded very positive to this nobel move. Ibnusamanaljalawi dah mengwar-warkan tentang Kiambang Bertaut dgn bersemangat, kemas n cantik sekali. Aku tersentuh dgn perkataan n bahasa yg ISA lakarkan.
Now, kita?!?!?? Group DARAH59 is my group (dbawah payung ALUMRA) that i'm so proud of.
Let's make each other proud n come in numbers on that nite. For those yg mai dari utara, insyaALLAH aku akan ikhtiarkan subsidi.
D samping jamuan, kita boleh enjoy time sama2 kita. Boleh juga kenal2 n luaskan skop silaturahim ke group yg super senior, senior, junior n super junior kita. Bonus nya jamuan ni ialah, kita dah mula mengorak langkah kearah beramal. Amal utk anak2 Jitra.
Macam aku kata d awal2 tadi lah. Aku ingat selama ni idea ni hanya angan2 mat jenin aku saja tapi bila ramai yg pikiaq serupa, ia boleh jadi kenyataan.

Wassallam,

CIOW.

KODEN.