Friday, July 3, 2009

KENDURI MAT LAZIN



Assalamualaikum...

Kenduri Mat Lazin besok. Sesiapa yg lupa, aku ingatkan lah. Attaturk ada call aku semalam bertanyakan samada nak pi sekali ke atau camana. Aku pun tak leh nak bagi jawapan lagi. Tapi nampaknya, aku akan cuba sedaya upaya untuk hadir. Aku dah boh kad dia sekali lagi kat sini.

Macam kata Mazlee lah, peluang untuk berjumpa sekali lagi dah terbuka. Tak payah bayaq duit. Mai makan je dan sedekah banyak mana yang mampu..hahahaha..

Tak lupa jugak aku nak ucapkan selamat datang pada ibnu saman aljalawi yang juga melayari blog ini dan juga memasukkan blog add ni di dalam laman blog beliau. Semoga persahabatan kita berkekalan.

WASSALAM

3 comments:

madud said...

Nampak gaya aku tak dapat nak ikut hangpa, sedih jugak, tapi apa boleh buat kan?

Kepada Mat Lazin,( yang aku slalu dok ingat nama dia Mat Lazim,, )dan isteri, hehehe Selamat Menyambut Menantu.

Kepada yang lelain tu,, kalau agak2 malam jumaat nak dengark bacaan Al Quran, sila ke blog baru saya(blog satu lagi, yg lama pun ada lagi) di sini >> www.glassmansays.ning.com mungkin belum siap upload kesemua surah2 tapi dah ada 82 surah setakat ini.

sekian terima kasih

PS lagi senang,, klik saja kat madud yg berwarna biru di atas komen ini. : )))

www.glassmansays.ning.com said...

Assalaamualaikom.. awal di atas lupa bagi salam, sunat, tak apa kan? hehehe

Nampaknya ada kesilapan teknikal, Playlist di ning tu boleh muat naik sehingga seratus lagu saja, jadi tak dapat nak muat naik lagi 14 surah yg tertinggal tu, makna nya saya kena balik buat editing semula ke atas bacaan surah2 menjadi 2 surah dlm satu slot. Bukan susah nak kelentong komputer ni,, hehehe, tapi editing tu, kawan saya yang tolong,,, saya cuma tolong autaa komputer sahaja, insyallah akan makbul juga usaha kita ni, wassaalamu

KODEN said...

Salam,

Pagi tadi aku cal Mat Lazin n dengaq suara dia ceria. Syukur lah. Maklumlah orang nak terima menantu pertama.
Mula2 aku minta maaf kat dia sbb tak dpt balik utk berasama keluarga dia di hari yg bersejarah n penuh makna utk keluarga dia. Tapi insyaALLAH aku yakin ramai kwn2 yg akan sampai ke Telok Nibong tu. Yg aku tau Gah akan p mewakili kerabat darah59 yg d KL.
Terdahulu, Mohidin pun dah talipon kat Mat Lazin. Tujuan Mohidin cal tu pun aku rasa lebih kurang aku saja kot. Dari jauh ni kami iringi doa saja lah supaya majlis berjalan lancar n mendapat penuh rahmah n barakah dari ALLAH s.t. Muga kedua pengantin kekal bahagia, sihat sejahtera serta cekal beriman sehingga ke akhir hayat.
Dok terkipiaq sapa lah pulak yg nak terima menantu lepaih Mat Lazin ni.

Wassallam,

CIOW.

KODEN.