Friday, May 22, 2009

MAI OI..

Salam semua...

Tiba2 terdapatnya sorang kawan yang dok bagi pendapat negatif serta komen2 yang jugak berbentuk negatif. Aku tak berapa nak sukalah camni. Kita dok kelam kabut nak buat perhimpunan ni agar jadi meriah tiba2 dah masuk pulak seekor kuman yang cuba melepaskan virus yang lebih merbahaya dari H1N1. Sabaqlah sat..Tak berapa hari lagi dah untuk sampai 6/6/09. Lepas tu hampa nak lepas apa pun lepas lah.

Tapi aku pun heran jugak apa tujuan si mamat ni atau pun minah ni yang bertindak sedemikian. Kalau tujuan untuk menyedarkan kawan2 alhamdulillah. Tapi kalau bertujuan untuk merosakkan majlis dan bergelak di belakang, aku sarankan agar hentikan lah saja. Persepsi jemputan ni lain macam sikit. Bila ada pulak jendalu yang dok kata macam2 pasai majlis ni maka akan terdapat jemputan yang terus tak hadir walaupun pada mulanya dok pikiaq2 nak hadir.

Tujuan kita buat majlis ni adalah untuk kita semua. Bukan misi untuk buat untung pada gang yang dok bertungkus lumus, tetapi lebih kepada nak seronok bila dapat berjumpa ngan kawan lama.

Sambutan masih suam pada aku. Kalau yang nak mai dan masih nak pikiaq samada berbaloi ke tidak, aku boleh confirm kata memang berbaloi lah kalau dapat jumpa kawan2 yang dah lama tak jumpa. Apa ada pada RM60 untuk menghadiri majlis sekali dalam seumoq hidup.

Kepada yang sat kata jadi sat kata tak jadi tu pun, aku respek apa jugak keputusan yang hampa ambik. Tapi kalau hampa jadi mai, alhamdulillah...

WASSALAM

No comments: