Sunday, April 19, 2009

WOTD

Wa Lang = Kami

Ee Lang = Depa, mereka...

Salam...

Tolong lah hentikan keriau mengeriau dok tanya pasai sponsor ni. Aku rasa tak sedap betui lah. Tak syok lah. Kalau nak sponsor pun diam2, kalau nak cari sponsorship pun diam2. Tak perlu hebah.

Aku cadang nak buat majlis ni seperti mana yang aku katakan, atas kutipan sesama kita saja. Kalau dah rasa kita tak mampu nak buat dengan kutipan kita, kita scrap je idea ni. Kita tak bergantung atas duit sponsor lah. Kalau hanya dengan duit sponsor baru nak ada orang ramai, maka kita tau lah status kita semua takat mana kan?

WASSALAM

9 comments:

TAL18 said...

Dengan keluaknya tajuk ini aku dengan segala hurmatnya memaklumkan kepada semua,bahwa sesungguhnya dengan ini aku menarik balik sponsor yg yg aku katakan tempohari.Dengan ini kes sponsor dianggap sudah selesai.Terima kasih

KODEN said...

Salam,

Antara sbb utama "perhimpunan" kita d Kelab Darulaman dulu boleh dianggap amat berjaya ialah kerana aturcara start at 3pm. Aku risau sikit la dgn idea nak start mlm d MBR ni.
Yg hard core 59ers..., tak dak problem. Yg aku risau ni, kwn2 yg "memberi sokongan" ni.
Aku harap kwn2 dpt2 pikiaq kerisauan yg aku tonjolkan ni.

Wassallam.

CIOW.

KODEN.

Anonymous said...

Ok kalu talib dah tarik balik kata2
dia...I rasa nak buat kat p merdeka takut ada yg tak mampu macam I ni..

the best thing buat kat shah alam macam plan pertama...situ tak payah bmalam..

ini pong fazie hanya bagi pdapat.

fazie

mazlee said...

alooo Fazie.... sudah tukar ka?

Anonymous said...

What ever your plans are, tak boleh kaa geng2 59ers ni sign in as members kat sini atau kena buat blog lain yg boleh di sign in supaya senang kita nak kompom, contoh, kat www.ning.com kaa

Anonymous said...

Salam..
1st plan nak buat kat SHAH ALAM.
2nd plan kat kedah.Ini pong ditukar selepas ada org nak sponsor.since everth dah di tukar..Fazie made a called last night to a few friends.

PROBLEMS:
1.Yg hardcore takpa di mana pong..only 1 in 11 calls.
2.Tak berani nak drive sendiri pi P.M.
3.Ramai yg tak mau bmalam.so if event malam sure depa tak attend.
4.Kalau Buat kat KL ramai yg ada dah kat sana..so I rasa memudahkan. takat nak naik bas no problem.

so kalau nak confirmatin cepat..rasa2 yg hardcore ni pong dah dalam 20org(tak kisah kat mana pong).

Fazie..roshita..gah..kamal..mazlee..tok penghulu..hasaza..koden..tharu..huat..azizan..hassan..zainuddin ahmad..rajan..chandran..bak hiang..hamsan..own.

fazie

KAWAN LAMA said...

Assalammualaikum.Terlebih dahulu I minta maaf kalau-kalau apa yang I ingin kemukakan ini akan menyentuh perasaan sesiapa. Kita semua bukan lagi remaja kepala angin atau pun berdarah muda lagi tetapi ada yang berdarah tinggi, bercholesterol dan bergula.So sepatutnya kita b ertutur manis sesama sendiri. Apa kata kalau sesiapa yang mampu sponser seorang kawan yang dia tahu tidak mampu nak pi. Tak perlu hebah kat orang lain la, just the two of you ja tahu. Kalau 25 orang bawa sorang satu kan dah boleh jadi 50 orang dah. sapa pun tak malu, sapa pun tak segan dan sapa pun tak boleh ekshen.Ini pendapat I saja. mai la kita fikirkan. Kita kan tahu kawan-kawan kita yang kurang bernasib baik sedikit, aiani hari dia mungkin esok siapa tahu dia akan lenih berjaya. Nama pun kawan mesti lah kita arif dengan pahit maung hidup mereka kan. mai kita fikirkan apa pendapat semua. WASSALAM

Anonymous said...

kawan lama..terima kasih 4 ur kindness..nanti klu ada feedback I nanti contact u.

Fazie pulakk senangka susahka dok senyum mcmtu lajugakk..habih2 dok telipong kat tok penghulu n D Dy minta tlong..depa ni jenih hak tak kedekut..depa tauk sikit2 kat fazie alrightla jugakk. nampak la depa ni ada prihatin jugakk.

tapi kalu depa minta tlong fazie takat dua tiga kupang bolehlaaa.

hai mana pi madud..pasai dah diam pong?????

fazie

Bulat said...

Salam

Ana rasa Tal18 tak perlu canang dlm blog utk sponsor..bila dah d heboh ada segelintir yg dah tuntut..kalau dah nak sponsor bagi duit kat dz,koden,kamal bagi depa arrange..depa ni boleh simpan rahsia punya org..collection tetap buat dan kalau duit berlebih-lebihan boleh di buat sedikit amal jariah kpd kawan kita yg kurang bernasib baik dan yg memerlukan.. lebih baik huluq tangan kanan.. tangan kiri pun tak tau..lebih afdal..

Wallahualambisawab