Monday, April 27, 2009

HENING SUASANA

Salam..

Diam sungguh selepas posting yang memperincikan majlis BB50 ini. Anyway, saja ingin berpesan kepada pemegang akaun agar mengemaskini nama2 yang telah membayar. Tak susah..email aku atau post je dalam komen atau post dalam shout atau SMS je aku.

Adakah suasana hening dan sunyi ni menandakan persetujuan atau pembangkangan. Walau bagaimanapun, ini adalah majlis kita dan mari lah sama2 memeriahkannya..


WASSALAM

10 comments:

mazlee said...

salam...
mengapa pulak blog yg riuh rendah ni tiba2 terasa sunyi..mana suara dari dude, dari koden, fazie, KT, balak tua, bulat... Ai...Bapak tal18 juga membisu..
dari pagi aku tunggu langsung tak dak yg respon pun sampai le malam ni....
bersuara lah sikit, meriahkan suasana blog disini...Moga kita ceria selalu..

madud said...

kompom dengan kamal , sms di terima. harap maklom, tak boleh balas sebab sudah tamat tempoh satu bulan walau pun ada kredit tapi tak boleh nak reply,, hehehe koden? mana nyaa?

TAL 18 said...

Nampak gaya sunyi sepi,sejuk macam laut Artik,untuk memecah kesunyian,tadi aku dah bankin kat Mazlee RM 200.Dengan aku harap Koden menjadi orang ke 2 ikut langkah aku.Aku saja tak bubuh acc aku,sat lagi hampa aku muhong pula.

darah59 said...

OK..NAMPAKNYA RM SUDAH MULA MASUK..YG LAIN2 TU SILALAH..JGN BUANG MASA.

main-main said...

disini hamba ingin mencadangkan satu game, namanya tiru gaya, peserta2 akan buat satu barisan, bahu ke bahu, bukan bulatan, mengadap ke arah referee dan pembantu2 ref. Ref akan kata "gaya ultra man!", semua peserta kena buat gaya ultraman, gaya yg sudah di tentukan awal2. dan ref akn arah kan tukar gaya superman dan seterusnya gaya batman. siapa2 yg silap gaya akan terkeluar. peserta yang tidak membuat silap akan jadi pemenang.

madud said...

yaa la kita kena laa telan skit latahan dan telahan disini dengan secubit garam, betoi dak? semua pun dok komen2 disini, TAL18 FAZIE CUMA DOK sakat menyakat saja. cuma sebulan lepas tu ada terkeluark skit isu peribadi, tu yg jadi harrghuu skit tuu. hang paa jangan laa dok serious dan rigid sangat dlm membaca komen2 disini. cuma kena logik saja. agak2 kalau tak logik, luah keluark, jangan telan bulat2.

nama zulkifli zainal abidin ada kaa dalam senarai? tarak sapa ingat kaa Zulkifli Zainal Abidin, pak dia askar, sorang lagi apakanama yang pompuan dok seberang jalan dari rumah zul di batu 13 tu, N kaa M kaa huruf pertama nama dia.

darah59 said...

Lalut jgn tak lalut...Dude..buat "Allah" tu ngan kaca camana hang buat kat aku..pastu kita juai kat BB50 nanti..

mazlee said...

Salam..
Tq Tal18.. celaru gak aku dok pikiaq duit sapa yg masuk ni tak dak nama..

TAL18 said...

Mau game ka,mau apa ka,bankin dulu,baru cerita,ni dok kira nak buat tu nak buat yg ni,duit tak hulok,mana boleh jadi

madud said...

TAL18 kata,, Mau game ka,mau apa ka,bankin dulu,baru cerita,ni dok kira nak buat tu nak buat yg ni,duit tak hulok,mana boleh jadi

hang tak tau kaa, aku slalu dapat bye. wakakakaakakaaa

pompai, buat rombongan pi penang pun aku dapat bye... gegegegege pecah rahsia, hehehehe