Wednesday, February 4, 2009

CHONG NYUK CHONG

Salam semua...

Ada sesiapa yg kenai kah dengan gambaq yg kat atas tu? Chong Nyuk Chong, budak Changloon kut kalu aku tak silap. Koden happen to meet him kat RnR Tapah dan malam ni, jam 8:30mlm, bertempat di Pelita Nasi Kandar, Sek 15, Subang Jaya, kami akan bertemu. Lepas Std 6, aku dah tak jumpa dia..Lama tu.38 tahun?

So sesiapa saja yang nak mai sila lah..Mamat Anonymous pun mesti kenai ngan apek ni. Sila hadirkan diri. Pakaian casual je. Tak payah pakai suit ke, batik ke...

Tadi lunch ngan Koden dekat opis aku, jadi disebabkan aku dah nak belah next week maka tu lah kami arrange gak malam ni nak jumpa ngan Chong. Aku dah call Rajan tadi, the minute aku kata "hello" je, dia dah marah aku sebab tak bagi salam kat dia. Sebabkan kedai tu ramai org maka aku tak keriau kat dia balik. He knows about the rendezvous malam ni dan kata kat aku "Insyaallah...aku kena check schedule anak2 aku dulu"...Biasa lah kan.. Aku call gak Zainuddin Ahmad or Din ILY, tapi dia berada jauh sekali..kat Bandung. Dok buat roadshow dia lah..All the best Din.

So..anybody interested for some teh tarik ke, nasik kandar ke atau apa sajalah yg Pelita boleh offer, silalah jgn malu dan segan. Untuk yang berada jauh, aku akan laporkan lah nanti..Own mana ha? Lama tak dengaq habaq..

WASSALAM

No comments: