Wednesday, November 26, 2008

CORETAN...

Salam....

2 malam sudah aku meet up ngan member kita gak kat SP. Kami pi dinner pas tu sembang2, tapi aku tidak dibenarkan untuk mention nama dia dalam blog. Hahahaha... Aku paham privacy orang. Anyway bila dah berjumpa tu apa lagi bersembang pun sekitar kawang2 jugak lah. Ada yang baik dan adajugak yang kurang menyenangkan.

Kita ni manusia semula jadi dah...kalau yang baik tu tak mau dengaq sangat tapi kalau yang tak berapa menyenangkan tu selalu tertanya tanya. Tapi tak payah lah aku dok cerita tang sini. Sat gi terguris pulak kekawan semua. Hahaha.

Yang aku dengaq kisah kawan nak jual tanah, kaya tu... Kawan yang ada rumah sewa banyak. Kawan yang berpendapatan 50K sebulan. Kawan yang lupa daratan. Kawan yang nak makan kawan. Kawan yang dok berebut komputer ngan anak pung ada. Dan banyak lagi. Walaupun pertemuan tu sat saja tapi banyak isian nya..hehehehe.
Mohidin Othman...akan berangkat ke Tanah suci pada 27hb Nov, esok lah tu, dan akan kembali pada 8hb Januari. Aku ucap selamat pergi dan selamat kembali. Tak sabaq nak panggil Tuan Hj Mohiddin. Hangpa yang nak ucap kan selamat kat dia boleh call 017-2373824. Aku tak tau pulak dia nak berlepas dari mana.

Actually bila dapat SMS dari Kamal tentang Mohidin, aku pun kontek Hamsan. Depa ni kan 3 stooges dari Tanah Merah dulu. Hamsan, Mohidin dan Nordin Ahmad. Hamsan pun tengah dok sibuk sebab baru pindah opis.

Hari Ahad yang lepas, Pak Aad, mungkin ada yang kenai dan ada gak yang tak kenai, jumpa ngan aku kat Penang. Kami perkena nasik kandaq sambil sembang2 gak.

Kemarin aku dah pi Tesco SP. Tetiba aku nampak seekoq burung dalam Tesco..Belek lama sikit memang confirm burung tu dok shopping. Aku pun tegoq lah...."Assalamualaikum Bangau!"...Dia pung terkezut tengok aku. Katanya diai baru berpindah mai dok kat SP dan tengah dok sibuk mengemas rumah. Aku tau lah maksud dia. Bila baru pindah ni, memang tak larat betui. Macam2 benda nak kena buat.

Weekend ni aku kena balik Shah Alam.

WASSALAM...

No comments: