Wednesday, October 22, 2008

MAKANG2 TAK JADI

Salam semua....

Maka dengan ini, saya sebagai pemegang mohor 59ers ingin mengisytiharkan bahawasanya Perjumpaan Raya di Kelab Shah Alam, pada 22hb Oktober, jam 6 petang adalah di tangguhkan ke suatu hari yang akan di war warkan kelak. Sebarang kesulitan dan masaalah yang timbul akibat penagguhan ini adalah dikesali dan pihak penganjur memohon ampun dan maaf seadanya..

Ampunnnn...Ceritanya, kita cuma mendapat 7 respon. Jadi dengan itu kita rasa tak berbalui lah nak buat atau nak teruskan. Kita paspon ke suatu tarikh lain. Tengoklah camana nanti. Tarikh baru belum dibincangkan lagi.

Hari Jumaat ni aku kena pi Gurun..Ada meeting. Petronas Fertilizer Kedah. Kick off meeting depa panggil. Kami dah dapat kerja kat sana dan aku mungkin mobilize ke sana hujung bulan November ni.

Since dah kesana, aku pung ambik cuti 28hb Okt. ni. Sambung dari Deepavali 27hb. Anyway , burstday aku 28 ni.. Jadi aku nak relax di utara lah. Tak tentu tang mana tapi UTARA...

OK guys..take care..WASSALAM.

2 comments:

Anonymous said...

mai la relaxrumah aku

darah59 said...

Sapa tu.. Aku dak kenal..?