Saturday, June 21, 2008

Al - Fatihah

Assalamualaikum,

Kemarin aku dapt SMS dari Kamal memberi berita Pak Mud Kantin SMJ meninggal dunia. Aku sebenaqnya dah tak ingat dia ni. Walau camana pun, Innalillah.....

Ada juga terdapat komen dalam posting aku yang terakhir hari tu, tapi cuma kata "Haia". Mungkin kah itu Poh Tee? Setakat tu saja ka yang dia nak kata? Sesiapa saja yang nak masuk komen, sekurang kurangnya tulis lah nama. Senang kita kenai siapa. Aku boleh set supaya yang tak dak nama, tak leh masuk komen, tapi aku tak mau nak susahkan kawan2 semua. Lepas komen tu tulis saja nama kat bawah...

Masih tak berubah lagi kita punya kehadiran, cuma Amin confirm berdua. Mat Lazim apa cerita? Langsung tak dengaq habaq. Mentang2 lah beras naik harga la nie, dia sibuk dok kira untung BERNAS kut.

Sambil dok menulis ni aku nampak Khyril score gol kedua Kedah!!! Malam ni Kedah main bagi aku sakit jantung betui lah. Kyril dah berapa bijik dia terlepas..Tapi oklah tu. Bukan senang dok dalam padang tu...

Mai lah kita ramai ramai hadiah Al Fatihah kat Pak Mud..Al Fatihah.....

No comments: