Wednesday, June 11, 2008

SYED RAJAN A/L SINNIAH BAPPU

Salam guys,

Selepas ada orang mempertikaikan nama bapa Rajan maka aku pun terus SMS dia untuk confirm. Selepas 3hari baru aku dapat SMS dari dia mminta maaf kerana lambat jawab. Tanya pulak pasai apa aku nak nama bapa dia dan confirm yang dia akan attend perhimpunan tu. Aku pun ingat nak tunggu 3hari baru jawab tapi tak leh dah, jadi pagi ni aku jawab lah... Dengan bangganya aku nak bagi tau hampa semua, yang nama bapa dia yang aku boh tu memang betui sejibik...

Terima Kaseh...

Tuesday, June 10, 2008

JEMPUTAN

Malam ni aku dapat SMS dari Kamal..Fadzillah dan Twinny nak join sekali 26/7 ni. Alhamdulillah. Bertambah lagilah kehadiran kita..Walau camana pun countdown kat atas tu menunjukkan berapa hari lagi nak sampai 26/7 jam 8mlm. Banyak hari lagi. Jadi aku tak risau sangat pasal kehadiran ni , besar kemungkinan lebih ramai lagi yang akan join.

2nd SMS dari Kamal adalah menyatakan bahawa Fadzillah boleh cari sehingga 10 orang Che' Gu untuk dibawa bersama malam tu dan meminta agar di FOC kan Che'gu2 ni. Maka jawab ku, memang depa ni semua adalah jemputan kita, jadi tak yah lah di kenakan apa apa bayaran. Memang itu dah jadi prinsip kita. Jemputan tidak dikenakan apa2 bayaran. Seniors kita yang dijemput masa kita gather kat Shah Alam dulu pun tak dikenakan bayaran jugak. Inikan pula cikgu...

Jit ada kata dia tak ingat Cikgu Wan Bin ajaq apa tapi ingat laki dia pulas perut dan suruh budak main ragbi...Hahahaha..Aku langsung tak ingat laki dia ajaq aku... Tapi aku ingat Wan Bin, dan dok tunggu masa bila dia nak ajaq aku, tapi apakan daya bila aku terpaksa keluaq SMJ dan tak sempat di ajaq oleh Wan Bin. Aku ingat dia...Suka aku tengok dia..Bapak suka....

Friday, June 6, 2008

RANGGI TAK TENTU HALA

Salam,
Kalau hampa rasa nama Rajan tu tak betui, hampa suruh dia masuk komen dan betulkan. Kalau tak, aku biaqkan camtu saja..hahahaha.

Utk.Dik D,
Aku tanya hang hari ni berkenaan gang lain kat KL dah confirm ka belum, hang tak perlu jawab hang tau kerja hang. Kalau hang rasa apa yang aku minta hang buat tu membebankan sangat, habaq mai.Jangan dok cakap bagi menyakit hati.Hahahaha...aku saja masuk blog bagi semua orang tau...

Thursday, June 5, 2008

CHEERS

Hampa ni asyik komplen je aku buat tu tak kena, aku buat ni tak kena..Merajuklah aku camni.

Ok lagi satu aku nak bagitau kat hampa semua... Kalau kita boleh touch 50 orang baru kita boleh buat makan BBQ ni. Kalau tak, depa tak layan.

Koden kena get in touch ngan Mr Inon dan Law Wai Fong.. Date dah confirm...Jangan tunggu lama lama.

Aku nak seru disini sesiapa saja yang ada kontek guru guru kita dulu, hampa jemput sajalah, pas tu bagi tau aku. Cik Gu semua on the house.

CONFIRMATION

Salam semua,

Aku la nie 6:56pm 5hb Jun 2008, ada kat Kuantan dan mendapat perkhabaran dari Dik D yang menyatakan ada 4 orang lagi yang confirm hadir untuk gathering kita tu. Alhamdulillah...semakin memberangsangkan nampak gaya. Bapak suka...

Thank U Dik D....